خوشمزه ترین شیرخشک چیه؟

تصویر
۹ پاسخ

میگن نان

من میگم گیگوز خیلی قدیمی..پسرمن باخوردنش نه سیرمیشه ..دل درد نداره..ولی من اندازه میدم..

بیومیل از همه خوشمزه تره
مزه شیرخشکای‌قدیمی‌رو میده

نان خیلی خوشمزس من هرچ بودونبودمیخریدم اپتامیلم بدمزه تری

اپتامیل و سوپرامیل

شیرخشکا تفاوت چندانی از لحاظ مزه ندارن

والا شنیدم ببلاک

فک کنم سوپرامیل

منم‌ دنبال‌همینم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان 💞 لیا 👼 مامان 💞 لیا 👼 ۱۴ ماهگی
مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی
مامان 🥰شمامه🥰 مامان 🥰شمامه🥰 ۱۶ ماهگی
مامان Momi boy🩵 مامان Momi boy🩵 ۹ ماهگی
مامان ❤️پسرم مامان ❤️پسرم ۱ سالگی