میگن نان
من میگم گیگوز خیلی قدیمی..پسرمن باخوردنش نه سیرمیشه ..دل درد نداره..ولی من اندازه میدم..
بیومیل از همه خوشمزه تره
مزه شیرخشکایقدیمیرو میده
نان خیلی خوشمزس من هرچ بودونبودمیخریدم اپتامیلم بدمزه تری
اپتامیل و سوپرامیل
شیرخشکا تفاوت چندانی از لحاظ مزه ندارن
والا شنیدم ببلاک
فک کنم سوپرامیل
منم دنبالهمینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.