۸ پاسخ

من ببلاک میدم راضیم اگرم میخوای تعدادی دارم برای فروش ببلاک ۲وزن گیری پسرم عالیه ماشالله اگر خواستی خبرم کن

اپتامیل میدم و راضییم

برای وزن دهی فقط نان اوپتی پرو👌🏻👌🏻👌🏻
البته بستگی به کوچولوتم داره
به پسرمن ساخته بود وخداروشکررفتم واکسن۶ماهکیشوبزنم۹۷۰۰بود

من از نان و اپتامیل راضی نبودم ولی ببلاک داره بهش وزن میده
حالا بخاطر رفلاکس دارم ببلاک ای آر میدم کاش اینم وزن میده

بنظر شما ببلاک ای آر هم مثل همون ببلاک ساده وزندهی داره ؟؟

من‌ببلاک‌میدم راضیم

نان عالیه برا دختر من

اپتامیل پرونترا میدم عالیه خیلی راضیم

من خیلی دنبال وزن نیستم گیگوز میدم سبک و خوشمزس بنظرم

سوال های مرتبط