۸ پاسخ

ببلاک هم وزن دهیش خوب نبود

اینقدر شیر عوض نکن بچه معدش بهم میریزه و بی اشتها میشه زده میشه

تروویتالم امتحان کن شیرخشک خوبیه

آپتامیل پرونوترا

سوپرامیل

مگ گیگوز و ببلاک وزن دهی دارن 😕

اپتامیل پرونوترا

آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و نهال مامان امیرعلی و نهال ۱۰ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان توراهی💙🩵 مامان توراهی💙🩵 ۱۰ ماهگی