۴ پاسخ

خواهرم بجای اپتامیل ۲نان داره میده…اونم گیرش نیومده بود،منم بجای اپتامیل پپتی نان ha دادم خوبه فعلا

تروویتال هم خوبه

من تا ۴ ماه ببلاک ۱ دادم عالی بود اگرم بخای ببلاک ۱ دارم ..من الان یارانه ای میدم

بنظر من ببلاک بهتره از گیگوزه

سوال های مرتبط

مامان سید محمد علی مامان سید محمد علی ۱۲ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی