۵ پاسخ

هیچ کدوم 😂😂😂😂😂فقط م م ه مامان

گیگوز

والا من همه رو چشیدم پودر خالی رو
بنظرم سوپرامیل شیرین بود
ولی باز بستگی داره بچه بخوره یا نه
ولی از نظر وزن دهی نان بهتره

من ک خودم عاشق طعم اپتامیل و🤣🤣🤣اما از نظر پسرمن نه اپتامیل دوستداشت ن نان اصلا ازمزش خوشش نمیاد🤣خودم میخورم

همشون ی جورن😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ( آنیلا) مامان هدیه خدا ( آنیلا) ۱ سالگی
مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان ❤️پسرم مامان ❤️پسرم ۱ سالگی
مامان 💙Arya💙 مامان 💙Arya💙 ۱۲ ماهگی
مامان بچه هام مامان بچه هام هفته دهم بارداری
مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان Radvin💙 مامان Radvin💙 ۱ سالگی