من که به محمدصدرا غذایی رو که درست میکنم خیلی دوست نداره
سرلاک که میدم با اشتها میخوره
به دکترش هم گفتم گفت اشکال نداره بده بخوره
اگر برای بیرون بردن میخوای برا گرما خراب نشه ، حریره بادوم خوشمزه بود مزه بیسگوییت مادر میداد ، مارک نستله.
ولی اگر برا خونه میخوای نخری بهتره چون شکر داره
خودت براش درست کن همه چی
منکه دوتا گرفتم واقعا ارزش خزید نداره دونه ۵۰۰تومن خریدم حریره بادوم وگندم خیلیم گرونه بچه که همشو نمیتونه بخوره یا ازمحصولات ماجان بخر یا خودت درست کنی خیلی بهتره
مثلا خودت فرنی درست کن موز له کن بنداز توش یا خرما له کن بنداز توش بده بخوره مقوی تره تا فرنی موز وخرما بخری
گندم و موز گندم و خرما
نه خوشمزست
نه ارزش غذایی داره
نه وزن دهی
دختر من که لب نزد...
میگن سرلاک خوب نیست خودت درست کنی خوبه
مگه نمیگن خوب نیس ندین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.