ذخیره تخمدان ۷.۸ خوبه یا بده؟

۵ پاسخ

ببین ذخیره تخمدان خوبه خب یعنی تخمک هات کم نیستن ولی خب تنبلی داری

خیلی بالاس تنبلی تخمدان داری

یه کم بالاس. احتمالا ب دلیل تنبلی تخمدان باشه

تنبلی تخمدان داری چون بالاست

زیر ۱ پایینه بالای ۱ خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
هنگامه هنگامه قصد بارداری
مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ویکم بارداری
درانتظار درانتظار قصد بارداری
طیبه طیبه قصد بارداری
منیژه منیژه قصد بارداری