ذخیره تخمدان ۶.۹۷ خوبه؟؟؟

۶ پاسخ

عالیهه خوشبحالت

ذخیره تخمدان تا ۴ نرماله
بالای ۴
خوبه چون تعداد بالاست
ولی نشونه تنبلی تخمدان هم هست

از من ۱۲ و خورده ای هس

آزمایش هورمونی و سونو روز ۲ یا ۳ سیکلت رو نداری؟
احتمالا تنبلی داری

فک کنم اره خوبع

آره گلم عالیه

سوال های مرتبط

طیبه طیبه قصد بارداری
منیژه منیژه قصد بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
بی نام بی نام قصد بارداری
مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاشار مامان یاشار قصد بارداری
درانتظارفرزندسالم و صالح درانتظارفرزندسالم و صالح قصد بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
هنگامه هنگامه قصد بارداری