ذخیره تخمدان ۳/۷ خوبه؟

۴ پاسخ

برا سن شما تو نت نوشته خوبه ۳ باشه
حالا یه سونو هم بدید روز ۱۲-۱۳ـ۱۴ هم خوبه مطمین میشید

چند سالته؟؟
منم همین عدد بود اصلا تخمک نداشتم
تنبلی تخمدان داشتم
چند ماه لتروزل خوردم الان اوکی شد
البته من ۳۶ سالمه
اگه سنت کمتره عددش فرق داره

عاليه ماله من ٠/٥ بود😂

آره خوب عزیزم از سه تا پنج بوده

سوال های مرتبط

درانتظار درانتظار قصد بارداری
طیبه طیبه قصد بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
بی نام بی نام قصد بارداری
مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاشار مامان یاشار قصد بارداری
درانتظارفرزندسالم و صالح درانتظارفرزندسالم و صالح قصد بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری