سلام ذخیره تخمدان ۱/۱ خوبه؟

۳ پاسخ

عزیزم چطوری با ذخیره پایین باردار شدی؟فولیکولات چجوری بود؟

تاپیک آخر منو بخون تقویت کننده تخمک

فک کنم باید سونو شی و با توجه به سنت بررسی شه

سوال های مرتبط

مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری