عزیزم من ذخیره تخمدانم ۰/۵۶ بود تو ماه ۴ امه اقدام باردار شدم
فقط باید تخمکاتو قوی کنی اصلا ربطی به تعداد تخمک نداره
تو تاپیکای قبلیم که تازه باردار شدم نوشتم که چیکارا کردم برو بخون و انجام بده😍
اره عزیزم امیدت به خدا باشه من ،5/.بود ذخیرم الانم باردارم
اره بابا یک خوبه بد نیس که
اسپرمتم خوب باشه میشی
حتما عزیزم برو زیر نظر متخصص خیلی قضیه جدی هست
من ۳ بار باردار شدم ولی سقط میشن
زیر نظر کدوم دکتری عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.