۶ پاسخ

عزیزم من ذخیره تخمدانم ۰/۵۶ بود تو ماه ۴ امه اقدام باردار شدم
فقط باید تخمکاتو قوی کنی اصلا ربطی به تعداد تخمک نداره
تو تاپیکای قبلیم که تازه باردار شدم نوشتم که چیکارا کردم برو بخون و انجام بده😍

اره عزیزم امیدت به خدا باشه من ،5/.بود ذخیرم الانم باردارم

اره بابا یک خوبه بد نیس که
اسپرمتم خوب باشه میشی

حتما عزیزم برو زیر نظر متخصص خیلی قضیه جدی هست

من ۳ بار باردار شدم ولی سقط میشن

زیر نظر کدوم دکتری عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیستم بارداری