سلام خانوما ذخیره تخمدان ۱/۵ خوبه؟ ۲۷سالمه

۴ پاسخ

سلام عزیزم شما طبیعی باردار شدید؟
چند ماه تو اقدام بودید؟

بخاطر ذخیره ivf میخواید بکنید؟

سلام عزیزم
نه اینکه بد باشه این عدد
ولی خوبم نیست
پیش دکتر رفتی؟

یکم کمه برا سن ات. خودتو تقویت کن

سوال های مرتبط

بی نام بی نام قصد بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار قصد بارداری