۲ پاسخ

اگه تهرانی برو پیش دکتر فرانک نظری، کمترین حالت ذخیره رو شکر خدا تونسته کمک کنه و الان پسرش یکسال و نیمشه
اول تلاش کن عزیزم، خدا بخواد هیچی نشد نداره، نا امید نباید باشی
اگه دکتر خوبی رفتی و گفت، اونموقع برو ivf به نظرم به حرف کسی توجه نکن

نه عزیزم خیلی پایینه برو ای وی اف کن وقتتو هدر نده

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته سیزدهم بارداری
طیبه طیبه قصد بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار قصد بارداری