سلام از وقتی وارد ۸ماه شدم خیلی دل درد دارم.دلیلش چیه

۹ پاسخ

آقاااااااااااااااااااااا منم درد دارم چرا آخه چقد ترسیدم امروز

عه منم ماه هشت همش درد دارم. معده هم که کامل داغونه داغونه

منم شبا موقع خواب وقتی از اینور به اونور میشم درد دارم

منممممم

منم داشتم تارفتم سرم زدم ولی فشارم همش میاد پاین

وای منم همینجوری رفتم تو۸ ماه داستان دارم. درد شکم وازن انقباضو. کمر. سنگینی همه. 😭

منم زیردلم دردمیکنه برایچیه

من درد پریودی داشتم

منم داشتم یک هفته ای خوب شدم

سوال های مرتبط