درمان یبوست چیه؟ از وقتی وارد ماه هفت شدم اینجوری شدم

۹ پاسخ

شاید قرص اهنتو عوض کنی خوب شی پرتقال هم خیلی خوبه

روغن زیتون اصلا من چندتا قاشق میریزم تو لیوان با یکم آب جوش
چند دقیقه نمیشه اوکی میشم😄

من شربت لاکسی ژل گرفتم هر شب موقع خواب یه ق غ با یه لیوان آب میخوردم
ولی الان صبح کره محلی میخورم افطار هم همینطور دیگ شربت رو هم نخوردم

گلابی و کیوی خیلی خوب بود برا من
البته قرص آهن‌و کلسیمم رو عوض کردم
قرص آهنم‌شد سیدرال فورت
کلسیم هم شد ژلاتینی

شربت بگیر

برگه زردالو انجیر الو خشک باهم بخیسون عالیه هروز بخور ی مدت

من که گلابی جوابه

هیچی اثر نداره من همه را خوردم فقط دمنوش گل محمدی

کاهو سالاد کیوی اینا خوبه

سوال های مرتبط