بچه های شماهم موقع خواب ک‌میشه میگن گشنمونه؟؟؟

۹ پاسخ

نه من دقیق همه میریم زیر پتو میذاره چراغا خاموش میشه بعد میگه ماماجون آب😐😐😐

اره که نخوابن دختر من میگه تشنمه بعد میگه جیش دارم بعد میگه نون میخوام😂

دحتر من از صبح تا شب
همش میگ چی بخورم
حتی اگه گشنش نباشه
😂😂😂😂فقط/مخواد دهنش بجوه

اگ غذاشو خورده دیگه محل نذار ب حرفش بگو وقت خوابه

اره فقط هم میگه پلو. اگه نباشه قیامت ب پامیشه. اب هم ک کلابایددم دستش باشه بخوره

روزای عادی نمیگه گشنمه موقع ک خواب ک دبگه هیچی

اره اب میخواد گشنشه جیش داره دیونه شدم تازه مال من دوتان

اره تازگیا مد کرده

جیش دارم غذا بده آب بده بازی کنیم این جمله های هر شبشه

سوال های مرتبط