۴ پاسخ

دکترتون کیه من صحراییان

پریود اولت بعد ده روز میشه و زخمات به این سرعت خوب نمیشن برا همین پریود دومت میگن بیا

به حرف دکترت گوش کن در آخر هرچی دکتر بگه باید انجام داد من پریود اول رفتم دارو تقویتی داد گفت پریود دومت انتقال میدم روال دکتر من اینطوریه

ن عزیزم ب حرف دکترت اعتماد کن باید پریود دومت بری برای سنو واژینال روز دوم یا سوم
ک دوباره بهت دارو اینا میده اندومتر رحمت ک اوکی شد روز ۱۶ یا ۱۷ بعداز پریود میری برای انتقال انشالله ک جواب بگیری نگران نباش و اصلا عجله نکن استرسم نداشته باش

سوال های مرتبط