مامانا ب بچه های ۸ماهتون چیامیدید بخورن ؟

۳ پاسخ

فرنی . سوپ
آبگوشت البته بدون رب گوشت و سیب زمینی رو با با هویج میزارم می پزه ابش رو یه دفعه میدم سیب زمینی و هویج هم میان وعده .
سرلاک . حریره بادام تخم مرغ آبپز. عصاره گوشت که تو شیشه باشه ‌ میوه هم موز و سیب بیشتر

همه چی اگه بخوره البته

فرنی.حریره بادام.حلیم.تخمه مرغ آب پز.سوپ.سیب زمینی آبگوشت
موز بستنی
تقریبا همه چی میدم

سوال های مرتبط