۱۰ پاسخ

من۶۰تا میدم

باید۳۰تابدی هردوساعت پسرمن ۵ماهه س من ۶۰تامیدم

سنگین خوردنی. باید بدنش خیلی تلاش کنه تخلیه کنه. تا یه حدی که خودش میخوره بده. بچه من زیر 3 دقیقه شیر میخوره. در کل که شیر نمیخوره شبانه روز جمعا شاید 15 دقیقه شیر بخوره. کم میخوره وزنش هم نموداره کلی استرس و نگرانی داشتم میگم حساس نشو رو وزنش سلامت باشه. وزن میگیره

عزیزم رو خود شیر خشک ها نوشته چقدر و چند بار در روز ولی بازم بستگی به نوزادت داره و اینکه کلا شیرخشک میدی یا شیر خودتم میدی

نه
من میدادم
بستگی به بچه داره که بتونه بخوره یا نه

اره عزیزم سی تا نهایت ۴۰ تا باید بدی
دو ماهگی ۶۰ تا

ن گلم بچه منم‌۱ ماهش بود با ۹۰ سیر میشد

آره عزیزم زیاده خدایی نکرده ممکنه رفلاکس بگیره

آره مشخصه ک

بله زیاده.

سوال های مرتبط