پسر من ۶ ماهش بود ۹ کیلو بود. بهداشت گفت زیاده ولی دکترش گفت خوبه
نه پسر منم وزن تولدش ۳۷۰۰ بود هفت ماهگی ۹۵۰۰ ولی اصلا چاق نیست نرماله
نه خوبه.زیاد نیس دندونای بالا که درمیادیک کیلو دوکیلو وزنشون میپره.بزار شیر هرچقد میخواد بخوره راحت تر دندون درمیارن پسر اولم شیر خوردنش بد نبود اما رفلاکس داشت تا هجده ماهگی همه دندوناشم درآمد من ندیدم بی قراری کنه این دومی شیر نمیخوره دندون در میاره پدرم درومده.بزار فقط شیر بخوره از من میشنوی
۳۷۰۰دنیا اومده اوکیه
بچه منم الان 9500 هست ولی من اصلا فک نمیکنم زیاد باشه یا تپل
نرماله کاملا
بستگی به وزن تولدش داره و بستگی به خودتون و همسرتون
اگر ژن داره ک نه اوکی
وگرنه لب مرزه فک نکنم انچنان زیاد باشه
از من سه ماه و یه هفتگی ۷۱۰۰ بود هم دکتر هم بهداشت گف خوبه لب مرزه میتونست بهتر باشه!تازه چون سرما خورد لاغر شد این شد وزنش
نه خوبه
باه زیادی زیاده🤣🤣ماشالا به جونش😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.