۵ پاسخ

بنظرم هفت تومن عصب کشی و پرکردن خیلی خوبه برو عصب کشی کن

ارع میشه اگه بغلی درد کنه فکر کنی اونه
چون دردش زیاد نمیدونی کجاش دقیق
چقد خوب گفته عصب کشی وپر۷ تومان

دندون من درد بگیره دندونهای فک مقابلمم درد می‌کنه چه برسه به بغلی

چه قیمت خوبی بهت گفته اره از دندون بغلی میشه خیلیم بده دردش عفونت نداشت دندونت

شنیدم میگن میخک خوبه بزاری تو دهنت مک بزنی اگه داری خونه امتحان کن

سوال های مرتبط