خانمامیشه برای بیقراری دکترم پاراکیدبهش بدم

۱۳ پاسخ

خو اگه دندونه که دختر منم همینجوره امشب پدرم در آورد ولی ژل باریج زدم رو لثه هاش روغن بنفشه هم پشت گوشش الکی پاراکید نده همین دوتا کار خیییلی ارومشون می‌کنه

اره عزیزم

دختر منم لثه هاش اذیت میکنه
امشب مجبور شدم نیم سیسی بهش دادم

اگه برای لثه هاشه قطره برای لثه بگیر بزن پاراکید خوب نیست زیاد

سرخود پاراکید نده کبد بچه داغون میشه ، ببین علت بی قراری چیه

اگه توی دهانش می زنه ممکن هست از دندوناش باشه

خیلی برای هوش و کبد ضرر داره نباید تا بی قرار شد بدی که. حتی بعضی دکترا میگن بعد واکسن هم تا تب نکرده ندین حالا ما میدیم که اذیت نشه

ببین دلیلش چیه کجاش دردمیکنه

پسر منم چن روزه بی قراره بهش میدم آروم میشه

باید ببینی علت بیقراریش چیه شاید دلشه گرمیچر خوبه براش

بی قراریش بخاطر چیه شاید دلش درد میکنه

نه به نظر من نده

من که دادم یکم اروم گرفت دخترم.
چون همش با مشت و دستاش میزد تو لثه هاش

سوال های مرتبط

مامان مهدیا مامان مهدیا ۱۵ ماهگی
مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی