۵ پاسخ

من رفتم خیلی درد داشت بعضیا درد ندارن اما بعضیا مث من بیچاره میشن تا تموم شه

نه من انجام دادم ابدا درد نداشت

چرا برات نوشت؟

فک کنم بستگی به بدنت داره لوله ها بسته باشن درد داره دوست من رفت انجام بده لوله هاش بسته بود حالش بد شد بیهوشش کردن گرفتن ازش

ترس نداره منم انجام دادم

سوال های مرتبط