لازم نیست تو خواب آروغ بگیری فقط سرش رو بالانگه دار ۲۰ دقیقه نیم ساعت
باید تحمل کنی
البته دکتر گفت
من به پهلو میخوابوندم پستونک میدادم
به پهلو بخوابونش خوب
آروغشو حتما بگیر بعد پستونک بزار دهنش دوباره میخوابه
من نمیگیرم
ن تو هر شرایطی آروغشو بگیر ک خدایی ناکرده شیر نزنه پس گلوش مراقبت کن
منم😭😭اروغشم انگار شبا لج میکنه نمیاد،اگه نیادم همش استرس دارم بالا بیاره برگرده توگلوش یه بار اینجوری شد😩😭
عزیزم شب نیازی نیست اروغشو بگیزی بزار بخوابه
مشکل منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.