شمام چهارماهگی گفتن اهن بدید ومولتی ویتامین

۱۱ پاسخ

دکتر برا منم از ۴ ماهگی آهن نوشت از دو ماهگی مولتی ویتامین

ن بما گفتن از شش ماهگی ب بعد

نه عزیزم از چهار ماهگی اهن نده اگه می خوای بدی نیم سی سی بده اما از ۵ ونیم ماهگی بده

اره باید از وقتی وزنش دوبرابر تولدش میشه بدی حالا چهار پنج یا شش ماهگی بستگی به وزنش داره

ن

نه، بهداشت بمن گفت از ۶ ماهگی مولتی بده

وقتی وزن بچه دو برابر تولدش بشه آهن میدن

اهن از چهار ماهگیه جدیدا

در واقع وقتی وزن بچه دو برابر وزن تولدش بشه شروع میکنن

ن شش ماهگی

از پایان ۶ ماهگی

نه شش ماهگی اهن گفتن بدم وویتامین آد۳

سوال های مرتبط

مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی