کم شدن عیب نداره ، بی حرکت بودن توی مدت طولانی مثلا صبح تا ظهر خوب نیس
خب باید بگید از کی کم شده، چندساعته؟
تو این مدت فقط کم شده یا اصلا حرکت نداشته؟
جفت قدامی هست یا خلفی؟
اگر یه چیز شیرین بخورید و به پهلوی چپ بخوابید توی نیمساعت چندتا حرکت میکنه؟
اینارو باید چک کنید تا ببینیم واقعا کاهش حرکته یا نه
یرای منم امروز خیلییی کم بود
فقط یک بار زد
طبیعیه ظاهرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.