یکی از آشناهامون ۵کیلو بود طبیعی آورد
باید نامه بدن سز بشی بچه موقع زایمان طبیعی خیلی امکانش هست اسیب ببینه یجایی از بدنش در بره و بد میشه حتما یه دکتری برو که نامه سز بهت بده جون بچتو بخطر ننداز
من بچه اولم۴۳۰۰بود، نوشتن سزارین فوری، خودمم قدبلند و هیکل درشتم.
دکتر ویدامتاعی عمل کرد عارفیان
عزیزم برو سلماس پیش دکتر اسماعیل زاده سزارین اختیاری 23 میلیون میگیره
ولی با توجه به شرایطت شاید رایگان عملت کنه دکتر خیلی با وجدانیه
من دوشنبه دوغاجایام سن هله دوغمادین
شدنش که میشه واقعان ۴ کیلو اگ باشه خیلی زیاده 🥺خیلی بخیه میخوری بخیه خیلی بده من ۸ تا بود انقد اذیت شدم همه زایمان یه طرف بخیه یه طرف
قرص میخوری یا انسولین میزنی قندت ناشتا چند هست
30هفته وزنش چقدر بود
خانمی هیکلی و بلند بچه ۶ کیلویی تو زایمان سوم طبیعی اورد
اره تا ۵ کیلو میشع
من بچه دومم 4800طبیعی اوردم🤦♀️🥵
یکی از اقوام ما یادمه آورد اما خیلی اذیت شد بچه درشت بود کلی بخیه خورد و میگفت میدونستم انقدر قرار پاره شه و بخیه بخوره سزارین میکردم، باز بدن با بدن فرق داره
شدنیش ک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.