نه دیابت سزارین اجباری نمیشه من دیابت داشتم ۳۸ هفته با آمپول فشار زایمان کردم ولی شما وزن نی نی بالاعه من ۳۲۰۰ دنیا اومد
آره بچه من بعد به دنیا آمدنش وزن کم کرد
بیشتر پف و اب خودش کم میشه ولی ۴/۲۰۰ماشالله سونو چند هفته اس؟
هزار ماشاءالله
الان باید طبیعی بشی یا سزارین؟
من سونو ۴۱۰۰زد سزارین شدم ولی حدود دویست سیصد کرم کمتر بود وقتی دنیا اومد
اگ منظورت بری زایمان هس احتمالا سزارینه بااین وزن
من ۴کیلو بود
البته ۳۵ هفته
که ۳۵هفته و ۴روز ب دنیااومد
من ک دخترم ۲۱۰۰
پسرم۲۴۰۰اونم بزور🤣
اقددلم میخاس حداقل بچم وزنش۲۶۰۰/۷۰۰باشههه
ماشاالله😍😋خداحفظش کنه عزیزم بااین وزن حتما سزارین میکنن یا نه؟
فقط بهم بگو که قراره سزارین کنی 😬
اره من دنیا اومد ۴۰ هفته و ۵ روز ۴۵۰۰ بود ولی بعدش لاغر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.