۵ پاسخ

دیابت نداری ؟ من وقتی قندم بالا میره اینجوری میشم

من پاهامومیشورم

اره طبیعیه مخصوصا بچه پسر خیلی گرمای بدنو زیاد میکنه منکه دلم میخواد برم تو برفا بخوابم از گرما

مال من کف دست و پا درد هم میکنه

وااای دقیقا منم همینم
خیلی حس بدیه
من با حوله بعضی وقتا پاشویه میکنم

سوال های مرتبط