خانما به نظر شماهم شکمم یکم اومده پایین یا من اونجوری حس میکنم؟

تصویر
۱۵ پاسخ

نه خوبه گلم فقط شلوارتو بالا دیگه نزار زیر شکم بزار اینجوری بالا فشار میاره بچه میاد پایین

چی زدی ترک ننداختی

جای کش روی شکمته؟؟؟؟
چرا ی لباس راحت تر نمیپوشی 🥺🥺🥺🥺

نه هنوز بالاس

وای مثل شکم من تو بارداری قبلیه خیلی نازهه

عزیزم خوشبحالت ترک نداری

نه هنوز بالاس

اومده اما کم

کمر شلوارت یکم با قیچی ببر دیگ چرا اون میپوشیییی

اره امده

ن بالاس

به این بالایی شکم من پایین تر بوده از اول تا الان 😂

ن اصلا بالاس

اره یکم

مث شکم منه

سوال های مرتبط