این چیه بنظرتون رو دست دخترم زده

تصویر
۱۲ پاسخ

سلام پروین اعتصامی 😂🥺🥺
اگر بیشتر شد احتمالا آبله هست

آبله نیس؟

شاید حساسیت

به احتمال فراوان حساسیت
یا پشه

جای نیش هست دختر من دقیقا همینجوری میشه بدنش

فکرکنم ابله مرغان

ابله اس من پارسال گرفتیم اول دو سه تا تاول زد و شروع کرد زیاد شدن

احساس میکنم ابلمرغون

احتمالا حشره نیشش زده دختر منم زیاد اینجوری میشه منو دخترمو زیاد نیش میزنن

همین دوتاست؟بدنشو چک کن ببین بازم هست؟شبیهه آبلست باز نمیدونم خیلی نگرانی صب ببر دکتر

هیچی نیس حساسیت ب چیزی داشته دختر منم همینطور بود روز بعد خوب شد ب چرتاپرتای خانم پرستار
گوش نده😑😂

ببین همه جاش اینجوری دون ریخته
نمیخوام نگرانت کنم من پرستارم ی
اگه فقط همینه دوتا نقطه بغل هم امکان داره مارگزیدگی باشه سریع ببریدش بیمارستان

سوال های مرتبط