بستگی داره چقدر عاشق بچه داری باشی من که از ذوق مردم وقتی دخترم یه ساله بود دو ماهه حامله بودم
پاره میکنم خودمو😂
شوهرمو اتیش و خودمو دار میزنم😐
هچی انا لله و انا علیه راجعون جان به جان افرین تسلیم میکنم
خودمو از کوه پرت میکنم پایین
سر بچه اولم بعد دو ماه باردار شدم الان یکی ۱۰ ویکی ۹ سالشه
خودکشی 😂
شوهرم وجرررش میدمممممممممممممممممم
خودکشی 😶😂
دست میزارم هرچ اون داخل میکشم بیرون😄من خودم پریود نشدم این پیام خوندم بیشتراسترس گرفتم
حتی نمیخاممم تا ۱۰سال دیع بهش فک کنم😂😂
وای خودمو میکشم😂😂
😐😐😐😐😐😐😐😐😐
میرم تیمارستان 😀
به سکته سلام میکنم🤣
خودم به جهنم مامانم منو از شناسنامه حذف میکنه
پرونده برام باز میکنن تو تیمارستان
وااااااای نهههههههه قلبم میگیره و میمیرم تامام
خودمو ب نزدیکترین تیمارستان معرفی میکنم
حتی نمی خوام فکرشو بکنم🙄😐شوخیش هم قشنگ نیس🤦😂
خودکشی😂
🫤🫤تصورشم سخته
بنام خدا سکته🤣😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.