اگه دوماه بعد زایمانتون حامله بشید چکار میکنید😐

۲۳ پاسخ

بستگی داره چقدر عاشق بچه داری باشی من که از ذوق مردم وقتی دخترم یه ساله بود دو ماهه حامله بودم

پاره میکنم خودمو😂

شوهرمو اتیش و خودمو دار میزنم😐

هچی انا لله و انا علیه راجعون جان به جان افرین تسلیم میکنم

خودمو از کوه پرت میکنم پایین

سر بچه اولم بعد دو ماه باردار شدم الان یکی ۱۰ ویکی ۹ سالشه

خودکشی 😂

شوهرم وجرررش میدمممممممممممممممممم

خودکشی 😶😂

دست میزارم هرچ اون داخل میکشم بیرون😄من خودم پریود نشدم این پیام خوندم بیشتر‌استرس گرفتم

حتی نمیخاممم تا ۱۰سال دیع بهش فک کنم😂😂

وای خودمو میکشم😂😂

😐😐😐😐😐😐😐😐😐

میرم تیمارستان 😀

به سکته سلام میکنم🤣

خودم به جهنم مامانم منو از شناسنامه حذف میکنه

پرونده برام باز میکنن تو تیمارستان

وااااااای نهههههههه قلبم میگیره و میمیرم تامام

خودمو ب نزدیکترین تیمارستان معرفی میکنم

حتی نمی خوام فکرشو بکنم🙄😐شوخیش هم قشنگ نیس🤦😂

خودکشی😂

🫤🫤تصورشم سخته

بنام خدا سکته🤣😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی