۵ پاسخ

من
هیچکار سر میکنم باهاش
راهمم از همه دوره صب تا شب خونه تنهام

سلام
من گرفته بودم نباید تنها بمونی
شوهرم ازم دور بود بعد چندوقت که اومد پیشم کم کم خوب شدم...

منم حس میکنم افسرده شدم

هر چی زمان بگذره بهتر میشی من رسما دیوونه شده بودم

منم حالم بده مخصوصا شبا

سوال های مرتبط

مامان ویراد مامان ویراد ۱ ماهگی
مامان علی اقا مامان علی اقا ۹ ماهگی