شما هم افسردگی بعد زایمان گرفتین

۶ پاسخ

بله من گرفتم
خیلی بد بود
هنوزم یهو میگیرتم به خصوص شبا

بلللههههه هنوز دارم

اره، آدم دلش میخواد با یه نفر حرف بزنه و طرف مقابل قضاوتش نکنه

اره خیلییی بد بود

اره من گرفتم

آره خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی