مامانا افسردگی بعد زایمان گرفتین؟چیکار کردین که خوب شدین😥

۱۱ پاسخ

تابییت روز طبیعیه

هیچی
بچم زردی گرفت، خودمو یادم رفت 😂😂

نزار زیاد تنها بمونی
شاید بگی حوصله شلوغی نداری ولی اگه پیش کسایی باشی که هی نظر ندن و زخم زبون نزنن حالت بهتر میشه واقعا
من تا دوماهگی پسرم افسردگی بدی داشتم خودم رفت و آمدم رو بیشتر کردم با کسایی که باهاشون راحت بودم
الان احساس میکنم واقعا بهتر شدم
پیاده روی هم بعد 40 روز که بهتر شدی میتونی شروع کنی اونم خیلی تاثیر داره توی روحیه‌ات

منم سر نلا داشتم ولی برا ارن از قبل زایمانه وااااای

تنهای خیلی بد تر میکنه من روزای که مامانم پیشم بود حالم بهتر بود

بله زایمان اول داشتم، چندماه طول کشید تا خوب شدم، چون بخاطر مشکلات هی بدتر میشد و طولانی
الانم حس میکنم از الان کم کم داره نشونه هاش ظاهر میشه

وای خیییییلی بده بده
من تازه بهتر شدم
از بچه دار شدن پشیمون شده بودم هیچ عشقی به بچه نداشتم حوصله شوهرمو نداشتم بهش بی محلی میکردم همش گریه میکردم اصصصصصلا نمیتونستم به خونه زندگیم برسم
میگن شیردهی خیلی کمک میکنه کسی که خودش شیر میده زود تر خوب میشه

من فعلا اومدم شهرستان در ادامه تا یکم بگذره امیدوارم‌روحیم عوض شه شاید تنها میبودم تو خونم بیشتر فکر و خیال به سرم میزد

من سر دخترم گرفتم قرص ژل رویال خوبم کرد

عزیزم‌خودتو سرگرم‌کن به چیزای خوب فکر‌کن روزای اول اینجوریه ولی کم‌کم بگذره‌اوکی میشی

من سر اون دوتا گرفتم وحشتناک تا یه ماه🥲

سوال های مرتبط