خانوما شما هم افسردگی بعد زایمان گرفتین🥲

۸ پاسخ

والا من قبل زایمان گرفتم

وایی نگو حالم اصلا خوب نیست

من از قبل زایمان دارم
همش اعصابم خورده
حوصله ندارم
میخوام با شوهرم بجنگم

من اره افتضاح

خیلی ناجور

من یجوریم حالم بده مثل اظطراب داشته باشم اینجوریم

اوم

حتما مشاوره برو عزیزم‌

سوال های مرتبط

مامان ویراد مامان ویراد ۱ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی