خانما با افسردگی بعد زایمان چیکار میکنین 😭🥲

۳ پاسخ

فقط تحمل شباش خیلی چرتهههه 🥲

من که انقد شدید شد که آخر دکتر بهم فلوکسیتین داد

عزیزم اگر فکر میکنی جدی هست و زیاد شده حتما پیش دکتر برو با یک قرص کاملا برطرف میشه چون خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی