خانما
برای درمان افسردگی بعد زایمان چیکار کردید؟

۴ پاسخ

سراولی نداشتم ولی سراین حتما میگریم بارفتار اطرافیان

من تراپی میرم و فلوکستین میخورم !خیلی حالم خراب بود ناامید بودم و بچمو دوس نداشتم…خیلی حس بدیه حتما زودتر پیگیر باش وگرنه واقعا اذیت میشی

پیش یه روانشناس خوب جلسات روانکاوی‌ رفتم.

من ک رفتم دکتر دارو داده

سوال های مرتبط

مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو خانوم💜 مامان آلبالو خانوم💜 ۸ ماهگی