سراولی نداشتم ولی سراین حتما میگریم بارفتار اطرافیان
من تراپی میرم و فلوکستین میخورم !خیلی حالم خراب بود ناامید بودم و بچمو دوس نداشتم…خیلی حس بدیه حتما زودتر پیگیر باش وگرنه واقعا اذیت میشی
پیش یه روانشناس خوب جلسات روانکاوی رفتم.
من ک رفتم دکتر دارو داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.