۴ پاسخ

پماد دیلتیژل عالیه

اره رفتم دکتر پماد داد یکم بهترم

درد کشیدیم 😂

فعلا درمانی پیدا نکردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان تربچه 🌱 مامان تربچه 🌱 ۱۰ ماهگی