۷ پاسخ

من که بعد دوماه ونیم داشتم هم درد سوزش هم خون اومد تازه سزارین هم بودم😪

اره بعد چند بار خوب میشه
چه طبیعی چه سزارین میسوزه چون بالاخره 40 روز نداشتی

خشکی واژن ژل روان کننده بایداستفاده کنی

وای منم همینم
خیلی میسوزه

آره عزیزم تا یه مدت داری سوزش داری بخصوص جایی که بخیه خورده

خشکی واژن گرفتی برودکتر

ژل لوبریکانت بخر

سوال های مرتبط