۷ پاسخ

من از قبل افسردگی داشتم خدارو شکر کم کم بهتر شدم بعد بارداری حس کردم داره برمیگرده ولی بیخیال شدم اویل همه همین حس دارن کم کم بهتر میشی

عزیزم من روز دهم انقدر حالم بد بود که از صبح تا شب فقط گریه کردم

بزار یه مدت بگذرع اگه بهتر نشدی برو مشاور و روانشناس
اولاش حالتای افسردگی طبیعیه هورمونات به هم میریزه رفته رفته بهتر میشی انشالله خودت به خودت برس هم جسمی هم روحی به خاطر نی نی تلقین به خوب بودن حال خیلی جوابه

کاش گهواره تراپیست هم داشت

منم گرفتم

چ حالتی داری؟

برو مشاور حتما

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی