۴ پاسخ

برای من که عفونت کرد بعدم اینجوری شد تیره شد و حالت گوشت اضافه
شنبه رفتم لیزر فرکشنال کردم فعلا که مشخص نیس جواب داده یا نه
امیدوارم جواب بده گفت یه ماه دیگه بیا تکرار کن

میشه عکس بدی؟الان بعد دوماه داره گوشت اضافه در میاد؟تا الان گوشت اضافه نداشت
وای خدای من تا الان دوتا زایمان طبیعی داشتم هردوتا گوشت اضافه داشته دارم اذیت میشم الان جراحی باز کردم مثل سزارین همش نگرانم نکنه گوشت اضافه در بیاره خیلی حالم بده بعضی وقت ها درد دارم بعضی وقت ها سوزش نمیدونم طبیعی هست یا نه

ژل سیلیکون ترمیم زخم بگیر . داروخانه ها دارن بگو برای زخم سزارین میخای که داره گوشت درمیاره

روش کش لباست نیاد

سوال های مرتبط