انقباظه برو معاینه کنن تا دردات بیشتر نشده
بدونی چندسانتی
منم اینجور بودم ولی سزارینی بودم رفتم تا ی سانتم درد زایمانه دیگه زودتر از موعد عمل کردم
احتمالا انقباضه عزیزم
انقباض داری منم دیروز از دکترم پرسیدم میگف انقباض این شکلیه
بچه خودش و جمع میکنه یکم دراز بکش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.