۸ پاسخ

پسر من دیروز دنبا اومد تقریبا ۳۴۰۰ هست صفر میبندم

یک.

سایز ۱

من ۱ الان سایزهاروبزرگترکردن ولی کیفیت پایین اومده

به وزن نیست اصلا بعضی بچه ها جثه ی کوچیکی دارن ولی وزنشون بالاست ولی بعضی بچه ها جثه ی بزرگ دارن ولی کم وزن هستن

دختر من 3کیلو به دنیا اومد سایر صفر بستم الان که 4کیلو شده تازه به سایر یک رسیدم

عزیزم وقتی به دنیا اومد براش مای بیبی صفر خریدی اخه من نمیدونم چن بخرم

هم یک هم دو میشه بست ولی خوب ببین کدوم اندازه میشه من یک میبستم تازه رفتم دو

سوال های مرتبط