۸ پاسخ

من یک بردم
مارک مای بی بی اوکی بود خوب شد

من پارسال برای پسرم یک خریدم،امسال هم یک میخرم

عزیزم 0 برای نوزاد نارس
توکه دیگه تو 40هفته ای حتمااا سایز 1 بگیر
من دخترم 39هفته و 3روز دنیا اومد وزنش 3/400بود پوشک سایز 1 گرفتم و توی بیمارستان کاملا براش مناسب بود
روی خود پوشک سایز 1 هم زده مناسب 3تا 5 کیلو

من صفر خریدم

من سایز۱میبرم سایز صفر دوروز فقط ازش استفاده میکنی کوچیک میشه

0بگیر

من یک خریدم

سایز ۰

سوال های مرتبط

مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد