سلام خانوما شما بعد زایمانتون آب میخوردین؟

۱۰ پاسخ

من آره زایمان طبیعی بودم خیلی آب یخ می‌خوردم و یخ میگن آب یخ بخوری شکمت جم نمیشه ولی من جمع شد

تو بیمارستان که تا شب اجازه نداشتم چیزی بخورم ولی از فرداش کلا یه ظرف آب دستمه همیشه

اگه‌عمل‌هستین.نه

آب گرم

وای ک تو بیمارستان تا چند ساعت بعد عمل نزاشتن اب بخورمممم😭خیلی تشنم بود

آب یخچالی نباید خورد

اره خیلی خیلی زیاد فقط آب سرد نخور

والا قدیمیا میگن نباید خورد

آره بخور زیاد

اره عزیزم اگه اب نخوریم چطوری شیرتولیدبشه

سوال های مرتبط

مامان نورِ زندگی🤍 مامان نورِ زندگی🤍 ۱۲ ماهگی
مامان کایاکوچولوم مامان کایاکوچولوم هفته پانزدهم بارداری
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری