اتقاقا من یکی از هوس هامه🥲
اخه غذا به این خوشمزگی برای چی ممنوعه😭خو نی نی ویتامین Aمیخواد
ولی من سر دخترم یه بار دو سیخ خوردم تو ۱۸ هفتگی🤪
والا تا جایی که من شنیدم تا آخر سه ماه اول نباید خورد عزیزم از دکترت بپرس ببین اون چی میگه
من که میخورم
من عید قربان یه سیخ خوردم چیزیم نشد
والا من به دکتر گفتم چیا بخورم چیا نخورم گفت همه چی به اندازه بخور ولی جگر و کله پاچه کلا تا پایان بارداری نخور
میتونی در حد دو سه لقمه بخوری
والا منکه زیاد خوردم چیزیمم نشد
من شنیدم تا سه ماهه اول. من خودم نخوردم هنوز حالا بگیر در حد یه سیخ چیزی نمیشه دیگه از هفته سقط گذشتیج
من حامله بودم میخوردم اتفاقیم نیوفتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.