۳ پاسخ

عزیزم شما شیرخشک ماجان میدید به دخترتون ؟ راضی بودید؟ وزن دهی داشت؟ برای رفلاکس خوب بود؟

هر دو ساعت یکبار ۶۰ سی سی شیر میدم
دو وعده هم غذا میدم بهش

من هر ۳ یا ۴ ساعت ۱۵۰ تا شیرخشک
دو وعده غذاا

سوال های مرتبط