استرس چی
ذوق داره خیلی زیااااد🥰😍😍😍
من انومالی آنقدر استرس داشتم هی مثانه پر میشد میگف برو خالی کن بعد این خانم بیا😅دوبار دراز کشیدم و پاشدم رفتم سرویس😅😅
آنومالی همیشه همینه پراز استرس
انشالله ک خیره
واییی پس چرا من اینقدر ریلکسم من ده دوازده روز پیش رفتم انگار ن انگار بعد کسایی که اونجا بودن از استرس نمیدونستن چیکار کنن😑🤦🏻♀️
ایشالله با خوشحالی بیای♥️
سعی کن خودتو سرگرم کنی تا نوبتت بشه
صلوات بفرستی هم آروم میشی
انشالله که میری و با خوشحالی برمیگردی گلم
کجا رفتی برای آنومالی
الا بذکرالله تطمئن القلوب هی این ذکر و تکرار کن دلتو آروم میکنه بچه هم خودشو درست نشون میده عزیزم❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.