اومدم انومالی😬
وای انقد استرس دارم 🤦🏻‍♀️

۷ پاسخ

استرس چی
ذوق داره خیلی زیااااد🥰😍😍😍

من انومالی آنقدر استرس داشتم هی مثانه پر میشد میگف برو خالی کن بعد این خانم بیا😅دوبار دراز کشیدم و پاشدم رفتم سرویس😅😅

آنومالی همیشه همینه پراز استرس
انشالله ک خیره

واییی پس چرا من اینقدر ریلکسم من ده دوازده روز پیش رفتم انگار ن انگار بعد کسایی که اونجا بودن از استرس نمیدونستن چیکار کنن😑🤦🏻‍♀️

ایشالله با خوشحالی بیای♥️

سعی کن خودتو سرگرم کنی تا نوبتت بشه

صلوات بفرستی هم آروم میشی


انشالله که میری و با خوشحالی برمیگردی گلم


کجا رفتی برای آنومالی

الا بذکرالله تطمئن القلوب هی این ذکر و تکرار کن دلتو آروم میکنه بچه هم خودشو درست نشون میده عزیزم❤️

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت محمد مامان هدیه حضرت محمد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری