مامانا برام دعا کنید اومدم انومالی استرس دارم

۳ پاسخ

به امید خدا
همه چیز انشالله خوبه نگرانی برای چی برو ببینش کیفشو ببر

انشالله ک همچی عالی و ثحیح و سالم باشه نی نی

خیلی حس خوبیه استرس واسه چی
نی نی رو میبینی🤩🤩

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان داداشِ رزانا مامان داداشِ رزانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری